مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:002020-09-24پزشكي

مجلس 1500 واکسن آنفلوآنزا را بازگرداند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط ویژه امسال در تامین واکسن انفلوآنزا، 1500 واکسنی را که طبق روال سال های گذشته به داروخانه بهارستان تخصیص داده شده بود را به وزارت بهداشت بازگرداند این در حالی است که وزارت بهداشت .

- مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد بدلیل شرایط خاصی که امسال وجود دارد 1500 واکسن تخصیصی به سازمان غذا و دارو برای استفاده دیگر مراکز درمانی بازگردانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط ویژه امسال در تامین واکسن انفلوآنزا، 1500 واکسنی را که طبق روال سال های گذشته به داروخانه بهارستان تخصیص داده شده بود را به وزارت بهداشت بازگرداند این در حالی است که وزارت بهداشت طی توضیحی این اتفاق را تصمیمی طبق روال طبیعی توزیع واکسن به مراکز بهداشت اعلام کرد.

در توضیح سخنگوی سازمان غذا و دارو آمده است: در مرحله اول، یک میلیون و 500هزار دوز واکسن جهت استفاده افراد پرخطر و در معرض خطر در مراکز بهداشت تامین شده و این واکسن ها به تدریج در حال توزیع در مراکز بهداشتی هستند؛ قاعدتا مراکز بهداشت نهاد های مختلف از جمله مرکز بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز ممکن است در این مرحله دریافت کننده واکسن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس 1500 واکسن آنفلوآنزا را بازگرداند

مجلس 1500 واکسن آنفلوآنزا را بازگرداند