مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-24سياسي

رسیدگی به بیش از 400 پرونده در محاکم قضایی استان اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به رسیدگی بیش از 400پرونده در محاکم قضایی استان اردبیل، از تعیین تکلیف 22 درصد از پرونده های انباشته شده در مراجع قضایی استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به رسیدگی بیش از 400پرونده در محاکم قضایی استان اردبیل، از تعیین تکلیف 22 درصد از پرونده های انباشته شده در مراجع قضایی استان در سال گذشته خبر داد.

ناصر عتباتی سوم مهرماه در جریان دیدار قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان اردبیل با حضور رییس قوه قضاییه با اشاره به عملکرد دادگستری استان اردبیل اظهار کرد : با تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم تحول در قوه قضاییه که زیبنده گام دوم انقلاب باشد و در راستای سیاست های راهبردی ابلاغی رییس قوه قضاییه در جهت نیل به اهداف بالادستی و سند تحول قضایی، این برنامه در راس تمامی برنامه های دادگستری استان قرار گرفته و در جهت تحقق این اهداف برنامه ریزی و پیش می رویم .

وی با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف شدن پرونده های معوق تصریح کرد: با همکاری تمام همکاران قضایی و کارکنان و شوراهای حل اختلاف بیش از 77 درصد پرونده های معوق، با رسیدگی و حصول نتیجه مختومه شده است و مابقی پرونده ها به زودی با رسیدن به نتیجه مختومه خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 400 پرونده در محاکم قضایی استان اردبیل

رسیدگی به بیش از 400 پرونده در محاکم قضایی استان اردبیل