مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 15:102020-09-24پزشكي

پاییز و موج سوم شیوع کرونا در کیش/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی


رعایت نکردن ضوابط بهداشتی موجب شتاب گرفتن شیوع بیماری کرونا میان کیشوندان، فشار مضاعف بر نظام بهداشت و درمان و در نهایت شکست تاب آوری بیمارستان کیش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در جزیره کیش در حال افزایش است، گفت: برای کاهش سرعت این بیماری باید ضوابط بهداشتی در این منطقه رعایت شود.

در غیر این صورت، اندازه این همه گیری، بزرگ و موجب فشار مضاعف بر سیستم بهداشت و درمان و در نهایت شکست تاب آوری بیمارستان کیش خواهد شد.

پورعلی بر مهمترین اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش با هدف مقابله با عادی سازی شرایط در افکار عمومی، جامعه، مراکز، نهادها و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: نباید اجازه داد در جزیره کیش نسبت به موضوع کرونا که موج سوم این بیماری آغاز شده است و جان همه ساکنین جزیره کیش را تهدید می کند عادی سازی صورت گیرد.

وی نگرانی های کرونا را ناشی از سرعت شیوع آن میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و افزود: تاثیر مخرب این بیماری در افراد متفاوت و غیر قابل پیش بینی است و مردم باید با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نظارت های حداکثری دستگاه های اجرایی نسبت به کاهش سرعت شیوع بیماری کرونا اقدام کنیم در غیر این صورت شاهد قطع ارتباطات اجتماعی خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز و موج سوم شیوع کرونا در کیش/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی

پاییز و موج سوم شیوع کرونا در کیش/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی