مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-24پزشكي

مادران باردار مصرف اسید فولیک را جدی بگیرند


نایب رییس انجمن متخصصین زنان ایران، با اشاره به کیفیت مناسب مکمل های دارویی و غذایی مادران باردار، مصرف اسید فولیک و ید در دوره بارداری را جدی بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم کاشانیان، در حاشیه بازدید از خطوط تولید دارو و مکمل های دارویی و غذایی کارخانه داروسازی خوارزمی در گفتگو با خبرنگاران، با تاکید بر کیفیت مکمل های غذایی دارویی تولید داخل، اظهار داشت: وضعیت داروخانه های کشور در سال های گذشته به گونه ای بود که بسیاری از مکمل های دارویی و غذایی مورد نیاز مردم از خارج تأمین می شود، ولی امروز شاهد امکانات و تجهیزات مناسب و تولید با کیفیت مکمل های دارویی و غذایی، به ویژه در حوزه دارو و مکمل های دارویی غذایی مورد نیاز بانوان و مادران هستیم.

وی افزود: این موضوع واقعاً باعث افتخار و مباهات است که به واسط تلاش داروسازان کشورمان، بدون هیچ دغدغه و نگرانی بابت کیفیت مکمل های داخلی، می توانیم آنها را تجویز کنیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: من خودم برای خانواده ام از همین دارو و مکمل های دارویی غذایی داخلی تجویز می کنم، به ویژه اینکه در سال های اخیر رقابت در میان شرکت های تولیدی، باعث رشد کیفیت در محصولات مکمل های غذایی دارویی تولید داخل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار مصرف اسید فولیک را جدی بگیرند

مادران باردار مصرف اسید فولیک را جدی بگیرند