مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-24سياسي

برای تمام استان برنامه داریم/ کرمانشاه باید از درون رشد کند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای الگوی رشد درون زا در استان گفت: در حال حاضر برای تمام استان برنامه داریم و توسعه آنها را براساس اولویت های و مزیت های شناسایی شده پیگیری می کنیم.

- برای تمام استان برنامه داریم/ کرمانشاه باید از "درون" رشد کند ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای الگوی رشد درون زا در استان گفت: در حال حاضر برای تمام استان برنامه داریم و توسعه آنها را براساس اولویت های و مزیت های شناسایی شده پیگیری می کنیم.

حبیب الله وفایی در جلسه امروز (3 مهر) شورای برنامه ریزی و شورای اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد با اشاره به رشد شاخص های اقتصادی در استان گفت: یکی از اتفاقات خوب در استان نزولی شدن نرخ بیکاری طی دو سال گذشته است که توانستیم طی این مدت نرخ بیکاری استان را شش درصد کاهش دهیم.

وی افزود: این اتفاق خوب قطعا پیگیری خواهد شد و طبق سند سه ساله اشتغال استان باید طی دو سال آینده نیز حدود شش درصد دیگر نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم تا بتوانیم به میانگین کشوری برسیم.

وفایی از افزایش 6.

4 درصدی نرخ مشارکت اقتصادی استان طی سالهای 1392 تا 1398 هم یاد کرد و افزود: اهالی اقتصاد می دانند رشد این نرخ یعنی رشد امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تمام استان برنامه داریم/ کرمانشاه باید از درون رشد کند

برای تمام استان برنامه داریم/ کرمانشاه باید از درون رشد کند