مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-24سياسي

حدود 500 مقام سابق امنیت ملی رسما از بایدن حمایت کردند


یک گروه دو حزبی متشکل از 489 مقام امنیت ملی سابق از نامزدی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

- یک گروه دو حزبی متشکل از 489 مقام امنیت ملی سابق از نامزدی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این گروه تحت عنوان رهبران امنیت ملی حامی بایدن اعلام کرد، دونالد ترامپ نشان داد که از پس مسوولیت های بزرگ این سمت برنمی آید و نمی تواند با چالش های بزرگ و کوچک روبرو شود.

در نامه این گروه که امروز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: به لطف رفتار تحقیرآمیز و ناکامی های او، متحدان ما دیگر به ما اعتمادی ندارند یا به ما احترام نمی گذارند و دشمنان ما هم دیگر از ما نمی ترسند.

امضاکنندگان این نامه از جمله 22 ژنرال چهار ستاره بازنشسته و تعداد زیادی از جمهوری خواهان ارشد نظیر مایکل هایدن، مدیر سابق سیا و شان اوکیف وزیر سابق نیروی دریایی هستند.

این مقام های جمهوری خواه که بسیاری از آنها بخشی از 70 مقام امنیت ملی سابق هستند که ماه گذشته تاییدیه جداگانه ای در حمایت از بایدن به امضا رساندند، هم در دوران ترامپ خدمت کردند و هم جزو مقام های دوره جورج بوش پدر و پسر و رونالد ریگان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 500 مقام سابق امنیت ملی رسما از بایدن حمایت کردند

حدود 500 مقام سابق امنیت ملی رسما از بایدن حمایت کردند