مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-24دانش

امکان ابداع و کارآفرینی در رشته علوم تربیتی


استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان نباید حتما منتظر درخواست استخدام یک سازمان باشند و می توانند با ایجاد کسب و کار به ارائه آموزش بپردازند.

- ایسنا/خراسان رضوی استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان نباید حتما منتظر درخواست استخدام یک سازمان باشند و می توانند با ایجاد کسب و کار به ارائه آموزش بپردازند.

فارغ التحصیلان علوم تربیتی باتوجه به توانمندی های خود می توانند فعالیت کنند، از اداره یک مهد کودک تا مدیریت یک دانشگاه.

داوود قرونه در برنامه زنده اینستاگرامی با موضوع معرفی رشته دانشگاهی علوم تربیتی، اظهار کرد: شناخت داوطلبان از رشته های دانشگاهی و عدم تصمیم گیری بر اساس شنیده های ناقص و شایعات مسأله ای مهم و حائز اهمیت است.

در موارد بسیاری دیده شده که داوطلبان پس از ورود به رشته انتخابی خود و شناخت آن متوجه می شوند که این رشته با روحیات آنها سازگار نیست و در این مواقع داوطلبان دچار سرخوردگی و حسرت می شوند.

اهمیت شناخت آگاهانه و داشتن آینده نگری در انتخاب رشته وی با تاکید بر اهمیت انتخاب آگاهانه در انتخاب رشته، افزود: تنها راه داشتن انتخاب آگاهانه این است که شناخت خود را نسبت به دانشگاه ها و رشته ها افزایش دهند، مانند استفاده از سایت دانشگاه ها، زیرا معمولا در سایت هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ابداع و کارآفرینی در رشته علوم تربیتی

امکان ابداع و کارآفرینی در رشته علوم تربیتی