مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-24سياسي

لزوم تربیت نیروهای انقلابی در کشور/ در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیی معنا ندارد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد گفت: امام خمینی(ره) نیروهایی را برای 30 سال آینده کشور تربیت کرد که امروز نیز باید این منش را مد نظر قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران به نقش مهم امام خمینی(ره) در مدیریت جنگ پرداخت و اظهار داشت: امروز باید روش مدیریتی حضرت امام(ره) مورد بررسی قرار گیرد و به عنوان الگو معرفی شود.

وی یکی از فعالیت های سپاه را زنده کردن روح ایمان در بین جوانان دانست و گفت: جوانانی که امام(ره) آنها را احیا کرد و محبت و ایمان را در درون آنها شعله ور ساخت، در حال حاضر نیز بزرگترین پشتیبانان نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان وجود این نیروهای انقلابی را مایه آرامش در تنگناها و نگرانی ها دانست و بیان کرد: دفاع مقدس با تمام سختی ها به یک دانشگاه بزرگ برای تربیت جوانان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی در سپاه و بسیج تعطیلی بردار نیست و حتی پس از بازنشستگی هم این خدمات ادامه دارد گفت: نیروهای مخلص و انقلابی در این مجموعه پای کار هستند که اینها از مواهب مکتب امام راحل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت نیروهای انقلابی در کشور/ در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیی معنا ندارد

لزوم تربیت نیروهای انقلابی در کشور/ در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیی معنا ندارد