مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-24سياسي

ائتلاف فتح: حشد شعبی مدافع حاکمیت و تمامیت اراضی عراق است


ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری تاکید کرد: حشد شعبی مدافع عراق، وحدت و حاکمیت آن است و ما از آنها می خواهیم که همچون همیشه الگوی پایبندی به قانون باشند.

- ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری تاکید کرد: حشد شعبی مدافع عراق، وحدت و حاکمیت آن است و ما از آنها می خواهیم که همچون همیشه الگوی پایبندی به قانون باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ائتلاف فتح خواستار پایبندی به اولین ماموریت اساسی دولت عراق یعنی بسط امنیت، بازگرداندن اقتدار دولت و ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخابات زودهنگام، آزاد، شفاف و عادلانه شد.

این ائتلاف گفت، هیچ گزینه ای جز ایجاد یک حکومت عادل و قادر به تامین امنیت و فراهم نمودن زندگی آزادانه و عزت مندانه برای شهروندان عراقی وجود ندارد.

ائتلاف الفتح مخالفت خود را با هرگونه اقدامی که هیئت های دیپلماتیک و نهادهای رسمی را هدف قرار می دهد اعلام کرد و اینگونه اقدامات را موجب تضعیف دولت و صدمه به اعتبار آن دانست که نتایج خطرناکی را برای کشور به دنبال دارد.

این ائتلاف تاکید کرد: حشد شعبی در کنار نیروهای مسلح و سرویس های امنیتی از عراق، حاکمیت و تمامیت ارضی آن دفاع می کند.

از این رو از آنها می خواهیم که در پایبندی و عمل به قانون بهترین الگو باشند و از هرگونه اقدامی که موجب خدشه دار شدن تصویر این ساختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف فتح: حشد شعبی مدافع حاکمیت و تمامیت اراضی عراق است

ائتلاف فتح: حشد شعبی مدافع حاکمیت و تمامیت اراضی عراق است