مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-24سياسي

آیا نمایندگان مجلس در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا هستند


رییس مجمع عمومی نظام پزشکی، در نامه ای به معاون اول رییس جمهور، از انبار شدن طولانی مدت واکسن های آنفلوانزا در انبار شرکت های پخش دارو و اختصاص اولین سهمیه به نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس آقازاده، در این نامه به اسحاق جهانگیری، نوشت: از چندی پیش سازمان نظام پزشکی، دانشمندان و کارشناسان عرصه سلامت و مسئولین وزارت بهداشت، با نزدیک شدن به فصل پاییز و جدی شدن خطر اپیدمی همزمان آنفلوانزا و کووید 19 هشدارها و نظرات خود را ابراز کرده اند، و به طور خاص سازمان نظام پزشکی در بیانیه مورخ 30/‏06/‏1399‬ بر اهمیت توجه جدی به این مقوله و واکسیناسیون ضد آنفلوانزا به عنوان یک اقدام استراتژیک بهداشتی اصرار ورزیده است.

ولی متأسفانه، اظهارات متناقض مسئولین تهیه و توزیع واکسن و پخش اخبار غیر دقیق در رسانه ها به ایجاد نگرانی و اضطراب در بین مردم دامن زده است.

از یک ماه قبل سخن از خرید 10- 15 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا و تدوین پروتکل لازم برای تعیین اولویت های دریافت کنندگان واکسن به میان آمد.

مردمی که با اخبار صدا و سیما و اطلاعیه های وزارت بهداشت، به مراکز بهداشت و داروخانه ها مراجعه می کنند (افق بحث ما کشوری است و به سلامت مردم سراسر ایران فکر می کنیم) متأسفانه با جواب منفی روبرو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نمایندگان مجلس در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا هستند

آیا نمایندگان مجلس در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا هستند