مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-24اقتصادي

افتتاح طرح های اقامتی یزد نشان از توجه سرمایه گذاران به آثار صنعت گردشگری است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت :احداث هتل ها و پروژه های اقامتی در سراسر استان یزد نشان از توجه سرمایه گذاران به آثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در حوزه گردشگری است.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت :احداث هتل ها و پروژه های اقامتی در سراسر استان یزد نشان از توجه سرمایه گذاران به آثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در حوزه گردشگری است.

ولی تیموری در مراسم افتتاح امروز هتل چهار ستاره مهربد میبد در جمع خبرنگاران این شهرستان، گفت: وجود هتل چهار ستاره و مجلل در این شهرستان بیانگر این موضوع است که تنها شهر تاریخی یزد را نمی توان مقصد گردشگری دانست بلکه تمام شهرهای این استان با تنوع و جاذبه های گردشگری به جرگه مقصد گردشگران تبدیل می شوند.

وی با اشاره به ایجاد و بهره برداری 15طرح اقامتی در استان، افزود: بهره برداری از 15 طرح اقامتی، سفره خانه های سنتی و بوم گردی ها بیانگر این است که سرمایه گذاران به خوبی متوجه آثار اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی در حوزه گردشگری شده اند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی همچنین اظهار کرد: شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا گردشگری بین المللی و جهانی را مورد تهدید قرار داد و این امر باعث کاهش 65 درصدی سفرهای بین المللی شد و شرایط گردشگری را سخت و دشوار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های اقامتی یزد نشان از توجه سرمایه گذاران به آثار صنعت گردشگری است

افتتاح طرح های اقامتی یزد نشان از توجه سرمایه گذاران به آثار صنعت گردشگری است