مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-24سياسي

ساخت یک نیروگاه خورشیدی در بیرجند به همت جمعی از ایثارگران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از عدم حضور مسئولان در افتتاح نیروگاه 100 کیلوواتی شهید چمران بیرجند گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی شهید چمران بیرجند به همت جمعی از ایثارگران راه اندازی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این پروژه از مسئولانی که به این جلسه دعوت شدند و نیامدند گلایه کرد و گفت: حضور مسئولان در این گونه مراسم موجب ایجاد امید در دل سرمایه گذار می شود.

سرهنگ غلامرضا فلاحی با بیان اینکه عزت و سربلندی و افتخارات ما از دفاع مقدس و برکات سیره شهداء است، افزود: اگر آن روحیات دفاع مقدس نبود در مقابل تحریم های دشمن و غلبه بر آن این گونه موفق نبودیم.

وی گفت: مردمی بودن دفاع مقدس و در راس آن ولایت مطلقه فقیه و اینکه حضرت امام خمینی (ره) فردی شجاع، مدیر و مدبر، آگاه و دشمن ستیز و دشمن شناس زمان بودند؛ فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، سبب شد دشمن در عرصه نظامی هم نتواند کاری انجام دهد.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز هم در عرصه سلامت همان روحیات دفاع مقدس وجود دارد و پزشکان و پرستاران به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با کرونا  ایستادگی و به مردم خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک نیروگاه خورشیدی در بیرجند به همت جمعی از ایثارگران

ساخت یک نیروگاه خورشیدی در بیرجند به همت جمعی از ایثارگران