مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-24سياسي

بازدیدهای سرزده از دستگاه قضا/ بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم


رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه دستگاه قضا به دنبال حمایت از تولیدکنندگان داخلی است از انجام بازدیدهای سرزده برای بررسی نحوه ارائه خدمات دستگاه قضا به مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: این گونه بازدیدها مورد تأکید ریاست قوه قضاییه است تا وضعیت و نحوه ارائه خدمات دستگاه قضایی به مردم به خوبی بررسی شود و زیر ذره بین رود.

وی با بیان اینکه به طور معمول در روزهای متنوع از حوزه های قضایی سطح استان بازدید به عمل می آید اظهار کرد: حضور فعالانه قضات و کارمندان این حوزه و نیز استفاده آنان و مراجعین از ماسک و در مجموع رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان قابل قبول است.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: با بررسی وظایف محوله، مشاهده شد عملکرد دادگستری و دادسرای شهرستان تویسرکان مناسب است و دادستان هم در امور حمایت از حقوق عامه ورود خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: در مجموع عملکرد دستگاه قضایی در سطح این شهرستان یک عملکرد مثبت ارزیابی شد و امیدواریم که اقدامات صورت گرفته به همین شیوه در این حوزه قضایی ادامه داشته باشد و ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدهای سرزده از دستگاه قضا/ بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم

بازدیدهای سرزده از دستگاه قضا/ بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم