مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-24سياسي

رییس قوه قضاییه: ایجاد پلیس قضایی در دستور کار است


رییس قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت گفت: نظارت به معنای مچ گیری نیست، نظارت دستگاههای نظارتی در کشور برای حسن جریان امور و اجرای صحیح قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس قوه قضاییه گفت: لایحه مرتبط با شوراهای حل اختلاف برای رفع مسائل و مشکلات آنها طبق گفته وزیر دادگستری طی یک تا دو هفته آینده از کمیسیون لوایح دولت خارج شده و در مجلس بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی روز پنجشنبه در دیدار قضات و کارکنان قضایی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد پلیس قضایی نیز در دستور کار است و آن را یک ضرورت می دانیم.

چنانچه به هر دلیلی امکان ایجاد پلیس قضایی فراهم نشد اعتقاد داریم که باید پلیس از هر حیثی اعم از دانش حقوقی و قدرت اجرا برای اعمال دستورات قضایی، مجهز و آماده باشد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت گفت: نظارت به معنای مچ گیری نیست، نظارت دستگاههای نظارتی در کشور برای حسن جریان امور و اجرای صحیح قانون است.

وی در باره رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان دستگاه قضا نیز گفت: تصمیم گرفته شده تا با شرایط ویژه کارمندان تبدیل وضعیت شوند و علاوه بر آن جانشین پروری و کادرسازی هم در دستگاه قضا مد نظر قرار دارد و باید در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: ایجاد پلیس قضایی در دستور کار است

رییس قوه قضاییه: ایجاد پلیس قضایی در دستور کار است