مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-24سياسي

مردم باید عدالت و امنیت را عملا مشاهده کنند


فعالیت دستگاه قضا باید به گونه ای باشد که مردم عدالت و امنیت را عملا مشاهده کنند.

- به گزارشخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی پنجشنبه در دیدار قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان اردبیل با بیان اینکه اظهار کرد: دستگاه قضا نیازمند افراد و نیروی انسانی با حوصله و صبور است تا هنگامی که مردم برای رفع مشکل به آن مراجعه می کنند مشکل دیگری به آن مشکل اضافه نشود و حل مشکلت مردم در اسرع وقت صورت گیرد.

وی آسیب شناسی در بحث قضایی را از اولویت های مهم در این حیطه عنوان کرد و افزود: برای ارتقای بهره وری و کیفیت عملکرد کارکنان باید آسیب شناسی دقیقی در این حوزه صورت گیرد تا کاستی ها رفع شده و عوامل مؤثر در بهره وری تقویت شود.

رییس قوه قضاییه، عدل در حق خواهی و عدالت را امری الهی و مربوط به وجدان و درون انسان ها دانست و افزود: در امر قضا، هر یک از طرفین در خلوت خود با خدا، می داند که حق با چه کسی است، لذا قاضی باید طبق آرا درست در خصوص مسائل مربوطه تصمیم گیری و تبیین کند تا مبادا حقی از جانب کسی اجحاف شود.

صندوق رفاه دادگستری راه اندازی می شود رییسی در ادامه به موافقت در خصوص راه اندازی صندوق رفاه دادگستری اشاره کرد و افزود: استارت این طرح از استان اردبیل شروع می شود و در کل کشور اجرایی می شود و این خود کمک مالی مناسبی برای شوراهای حل اختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید عدالت و امنیت را عملا مشاهده کنند

مردم باید عدالت و امنیت را عملا مشاهده کنند