مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-24سياسي

توزیع 2500 بسته طرح مهر تحصیلی در استان همدان


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع 2 هزار و 500 بسته مهر تحصیلی از محل نیات اقفان در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در مراسم توزیع بسته های مهر تحصیلی در مقبره سیف الدوله ملایر با اشاره به جایگاه وقف و موقوفات در اسلام اظهار کرد: وقف سنتی حسنه و جاریه و باقیات الصالحات برای واقف است.

وی با اشاره به جایگاه شهرستان ملایر در حوزه وقف و موقوفات گفت: در راستای نیت واقف تاکنون اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف و با هدف توسعه شهرستان ملایر انجام شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی گفت: این طرح در راستای نیت واقف و با هدف تامین لوازم التحریر و نیازهای دانش آموزان نیازمند چند سالی است که توسط اداره اوقاف انجام می شود.

وی از توزیع 2 هزار و 500 بسته در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان استان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 300 بسته در شهرستان ملایر از محل نیت مرحوم سیف الدوله، 150 بسته در شهر همدان و 70 بسته نیز در شهرستان تویسرکان توزیع می شود که از محل نیت دیگر واقفان تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: برای هر کدام از این بسته ها 300 هزار تومان هزینه شده و شامل لوازم التحریر کاملا ایرانی و کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2500 بسته طرح مهر تحصیلی در استان همدان

توزیع 2500 بسته طرح مهر تحصیلی در استان همدان