مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-24اقتصادي

3 کتابخانه سیار به روستاهای کرمانشاه می رود


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 88 باب کتابخانه شهری، روستایی و سیار در استان، گفت: سه باب کتابخانه سیار به روستاهای شهرستان های جوانرود، - معصومه حسنی خونسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در استان کرمانشاه 88 باب کتابخانه به صورت شهری، روستایی و سیار دایر است.

وی ادامه داد: 24 باب از این تعداد کتابخانه روستایی هستند که از سال 93 تا با حال تعداد هشت باب کتابخانه عمومی روستایی در روستاهای کمتر توسعه یافته احداث شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به فعالیت سه باب کتابخانه سیار در استان اشاره و بیان کرد: کتابخانه های سیار به صورت کامیون نت در روستاهای شهرستان های جوانرود، قصرشیرین و هرسین که  هر کدام از این سیارهای تعدادی روستا را زیر پوشش خود دارند، فعالیت دارند.

حسنی خونسار تصریح کرد: آنچه از خدمات در کتابخانه های شهری به مراجعان و اعضای کتاخانه عمومی ارائه می شود همانند آن در کتابخانه روستایی و سیار هم ارائه می شود وی به استقبال خوب روستاییان از کتابخانه ها، گفت: کتابخانه ها علاوه بر اینکه محیط شاد را در روستاها ایجاد کرده، به عنوان یک محیط اندیشمندانه برای روستاییان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کتابخانه سیار به روستاهای کرمانشاه می رود

3 کتابخانه سیار به روستاهای کرمانشاه می رود