مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-24سياسي

موظفیم به خانواده شهدا خدمت کنیم/شهدا پرچمدار انقلاب و سند افتخار کشورند


فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر گفت: شهدا نقش محوری در انقلاب و تامین امنیت کشور داشتند و با جان خود با خدا معامله کردند لذا ما موظفیم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در اولین یادواره شهدای تک فرزند و جاویدالاثر(یادوراره ستارگان هدایت) کردستان در جمع خانواده های معظم شهدا در سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: خانواده شهدا از جایگاه و ارزش معنوی بالایی برخوردار هستند و کردستان شهدا و مردان بزرگی تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: شهیدان پرورش یافته مکتب اباعبدالله هستند و برای عدالت خواهی و آزادی و مبارزه با ظلم و در راستای عمل به فرامین امام و الگوگیری از مکتب اباعبدالله حسین به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه برخی از شهدا بدن خود را تقدیم انقلاب کردند و برخی هم در جنگ به اسارت درآمدند و برخی نیز جان خود را برای حفظ امنیت کشور تقدیم کردند.

وی اذعان کرد: شهدای انقلاب امنیت کشور را تضمین کردند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: دفاع از انقلاب و گسترش اسلام رسالت مهم شهدای انقلاب بوده است، آنها سند افتخار کشورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظفیم به خانواده شهدا خدمت کنیم/شهدا پرچمدار انقلاب و سند افتخار کشورند

موظفیم به خانواده شهدا خدمت کنیم/شهدا پرچمدار انقلاب و سند افتخار کشورند