مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24سياسي

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند عزم جهادی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان را نیازمند عزم جهادی مردم و مسئولان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم ضیافت ایثار که با حضور خیّرین، معدن داران، صنعتگران و بازاریان برگزار شد، گزارشی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه کرد و اظهار داشت: در این مرکز رشادت ها و شجاعت های رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا سپاه و لشکر 30 ارتش در هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم و آیندگان به نمایش گذاشته می شود.

وی با عنوان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بزرگترین پروژه فرهنگی در کشور محسوب می شود، گفت: تکمیل این مکان فرهنگی نیازمند عزم جهادی مردم و مسئولین است تا همچون سال های دفاع مقدس با همدلی، ایثار و ازخودگذشتگی به سرانجام برسد.

سردار ملکی توجه ویژه خیّرین را به امر ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از کمک 40 میلیارد تومانی خیّرین، معدن داران، صنعتگران و بازاریان استان به این بخش خبر داد و افزود: این مبلغ شامل کمک نقدی و غیرنقدی است که در هفته دفاع مقدس اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند عزم جهادی است

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند عزم جهادی است