مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24سياسي

دستور رییسی برای بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک کارخانه نساجی سبلان


آیت الله سید ابراهیم رییسی که صبح امروز در هفدمین سفر استانی خود همراه با هیأتی از مسئولان عالی قضایی به استان اردبیل سفر کرده است، به منظور پیگیری برنامه های دستگاه قضا در حمایت از بخش های تولیدی کشور دقایقی پیش به طور سرزده از کارخانه نساجی سبلان بازدید کرد.

- آیت الله سید ابراهیم رییسی که صبح امروز در هفدمین سفر استانی خود همراه با هیأتی از مسئولان عالی قضایی به استان اردبیل سفر کرده است، به منظور پیگیری برنامه های دستگاه قضا در حمایت از بخش های تولیدی کشور دقایقی پیش به طور سرزده از کارخانه نساجی سبلان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس قوه قضاییه در جریان این بازدید، پای حرف ها و درددل های مدیران و کارگران این کارخانه که به دلیل عدم پایبندی بانک به تعهداتش به حالت نیمه تعطیل درآمده نشست و در جریان مشکلات و نیازهای این واحد تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید و افزایش بهره وری آن در سال جهش تولید قرار گرفت.

رییسی با ابراز امیدواری نسبت به رونق گرفتن صنعت نساجی در کشور تأکید کرد: رکود کارخانه نساجی سبلان که ظرفیت اشتغالزایی برای 6 هزار نفر را دارد اما به دلیل مشکلات مربوط به بخش خصوصی و بانک بخشی از آن تعطیل شده، برای ما رنج آور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک کارخانه نساجی سبلان

دستور رییسی برای بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک کارخانه نساجی سبلان