مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-24اقتصادي

بانک ها با کدام ماشین حساب بدهی واحدهای تولیدی را محاسبه می کنند؟ 


دبیر کارگروه رفع موانع تولید کشور با انتقاد از رفتار بانک ها افزود: متاسفانه شاهد هستیم تولیدکنندگان ما در شبکه بانکی حتی نسخه ای از قرارداد ها خود را ندارند چه برسد که بخواهند کار آنها را تسهیل کنند.

- ایسنا/کرمان دبیر کارگروه رفع موانع تولید کشور با انتقاد از رفتار بانک ها افزود: متاسفانه شاهد هستیم تولیدکنندگان ما در شبکه بانکی حتی نسخه ای از قرارداد ها خود را ندارند چه برسد که بخواهند کار آنها را تسهیل کنند.

 تولیدکنندگان از کوچکترین حق قانونی خود هم محروم هستند.

 نحوه محاسبه بدهی واحدهای تولیدکننده به بانک ها، را نمی دانیم و شفاف نیست که چگونه و با کدام ماشین حساب بانک ها این بدهی ها را محاسبه می کنند؟  میثم زالی ظهر امروز سوم مهرماه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن در کرمان گفت: اگر نگاه به تولید کننده تغییر پیدا کند و همان نگاه مقام معظم رهبری در بین مدیران کشوری ایجاد شود، مقداری از گرفتاری های تولیدکنندگان کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حل و فصل موانع تولید به عهده ستاد موانع تولید است، تصریح کرد: امروز همه دستگاه های نظارتی و قضایی باید از تولیدکنندگان حمایت کنند و هیچ دستگاه نظارتی باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری اجازه ورود به مسائل مصوب این ستاد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها با کدام ماشین حساب بدهی واحدهای تولیدی را محاسبه می کنند؟ 

بانک ها با کدام ماشین حساب بدهی واحدهای تولیدی را محاسبه می کنند؟