مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24سياسي

ادامه اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال


شب گذشته شاهد ترافیکی فوق سنگینی در مسیرهای ورودی محورهای شمال بودیم و با وجود توصیه ها مبنی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری همچنان ترددها به سمت شمال است که جمعه پرترافیکی را رقم خواهد زد.

- علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران و اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شب گذشته شاهد ترافیکی فوق سنگینی در مسیرهای ورودی محورهای شمال بودیم و باوجود توصیه ها مبنی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری همچنان ترددها به سمت شمال است که جمعه پرترافیکی را رقم خواهد زد.

وی افزود: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مسیرهای ورودی مازندران به صورت پرحجم است که معمولا بعدازظهر از حجم بیشتری برخوردار است.

رییس پلیس راه مازندران  با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24  امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت روده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال

ادامه اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال