مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-24سياسي

برگزاری 40 کارگاه کاهش طلاق در همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از برگزاری 40 کارگاه کاهش طلاق در همدان خبر داد و گفت: سبک زندگی ایرانی_اسلامی نقش مهمی در پایداری خانواده و تقید به حفظ ارکان خانواده دارد به همین دلیل و در راستای کاهش آمار طلاق کارگاه های مهر ویژه متقاضین طلاق برگزار می گردد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین عسگری پیش از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از منظر دین مبین اسلام صیانت و استحکام بنیاد خانواده دارای اهمیت زیادی است تا جایی که سلامت و پویایی جامعه را وابسته به این مهم دانسته و از نگاه پژوهشگران دینی بهره گیری از سبک زندگی ایرانی_اسلامی در رشد و پرورش صحیح فرزندان اثرگذار و نتیجه بخش خواهد بود.

   وی بیان کرد: امروزه با وجود تاکیداتی متعددی که به حفظ بنیان خانواده و سازش زوجین با یکدیگر می شود، برخی از زوجین با شروع کوچکترین مشکلات و حوادث در زندگی مشترک، قدم در راه متارکه و جدایی برمی دارند تا بدین صورت به اختلافات و مشکلات خود پایان دهند.

 مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان عنوان کرد: نظر به طرح دعاوی متعدد اختلافات خانوادگی از سوی زوجین در محاکم خانواده از آنجا که طلاق تنها راه حل برای پایان دادن اختلافات نیست، ضرورت دارد که زوجین با بالابردن سطح گذشت و ایثار از طریق فطرت، سرشت پاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 40 کارگاه کاهش طلاق در همدان

برگزاری 40 کارگاه کاهش طلاق در همدان