مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-24سياسي

قادری: اقتصاد کشور دچار «آنارشیسم اقتصادی» است


اگر آنارشیسم را در معنای بی مدیریتی و بی برنامه گی تفسیر کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که بخش های مهمی از اقتصاد کشور بیش از آنکه گرفتار تبعات ناشی از تحریم باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جعفر قادری با انتقاد از شرایط و وقایع اخیر اقتصادی گفت: اگر آنارشیسم را در معنای بی‌مدیریتی و بی‌برنامه‌گی تفسیر کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که بخش‌های مهمی از اقتصاد کشور بیش از آنکه گرفتار تبعات ناشی از تحریم باشد، دچار عارضه آنارشیسم اقتصادی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی و مسائل و مشکلات بخش‌های مهم اقتصادی، اضافه کرد: اقتصاد و ساماندهی آن، امروز مطالبه اصلی و مهم جامعه ما در تمام سطوح و برش‌های اجتماعی است و ایجاد آرامش و ترمیم برخی بی اعتمادی‌ها در این بخش‌ها اولویت اصلی و نیاز اول کشور است.

قادری با اشاره به مشکلات کلان و موانع اقتصادی کشور، گفت: اگرچه تحریم‌های ظالمانه و کاهش درآمد‌های ارزی، افزایش بی رویه حجم نقدینگی و در نتیجه تورم، ضعف‌های سیستم بانکی، اتکا به درآمد‌های نفتی، موانع و مشکلات بخش تولید و .

از جمله مهمترین سرفصل‌ها و دغدغه‌های اقتصاد کشور است، اما نکته‌ای که در این میان مغفول مانده و در میان این سرفصل‌ها پنهان شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: اقتصاد کشور دچار «آنارشیسم اقتصادی» است

قادری: اقتصاد کشور دچار «آنارشیسم اقتصادی» است