مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-24اقتصادي

افتتاح طرح های گردشگری یزد با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور


19 طرح گردشگری استان یزد در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/یزد 19 طرح گردشگری استان یزد در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح ها شامل چهار طرح بزرگ شامل هتل مجلل مهربد میبد، هتل بیوتیک، مجتمع گردشگری عمومی و مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و 15 مجموعه گردشگری از جمله اقامتگاه های بوگردی و سفره خانه های سنتی بود.

هتل مهربد با ظرفیت 100 تخت اقامتی و اشتغالزایی 20 نفر، هتل بوتیک یزد با ظرفیت 92 تخت اقامتی و اشتغالزایی برای 25 نفر، مجتمع های رفاهی و تفریحی اردکان و اشکذر با مجموع 122 تخت اقامتی و 45 فرصت شغلی در مجموع با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال در این مراسم مورد بهره برداری قرار گرفتند.

ولی تیموری معاون گردشگری کشور در این مراسم اظهار کرد: معیشت مردم در حوزه گردشگری قابل توجه است و خوشبختانه بازیابی روحیه و نشاط اجتماعی در قالب سفر امروز در سبد خانوارها قرار گرفته است.

وی افزود: می توانیم ادعا کنیم با تدوین اسناد کلان و بالادستی، حوزه گردشگری کشورمان از فضای هیجانی و موازی کاری های گذشته خارج شده و این صنعت به صنعتی برنامه محور تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های گردشگری یزد با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور

افتتاح طرح های گردشگری یزد با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور