مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-24اقتصادي

کشاورزان محصولات خود را به موقع برداشت کنند


رییس جهادکشاورزی شهرستان خرم دره گفت: از کشاورزان درخواست می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، محصولات خود را به موقع برداشت کنند.

- ایسنا/زنجان رییس جهادکشاورزی شهرستان خرم دره گفت: از کشاورزان درخواست می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، محصولات خود را به موقع برداشت کنند.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز برداشت برخی از محصولات کشاورزی در شهرستان خرم دره از قبیل حبوبات و انگور، اظهار کرد: خرم دره یکی از قطب های کشاورزی استان محسوب می شود که این روزها کشاورزان در این شهرستان مشغول برداشت محصول برای تامین نیاز استان و کشور هستند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه هایی که همه ساله با برداشت محصول رخ نمایی می کند دغدغه حفاظت از محصولاتی است که کشاورزان یک سال برای آن وقت گذاشته اند، ادامه داد: به کشاورزان توصیه می شود حتی الامکان مراقب محصولات کشاورزی و سوءاستفاده کنندگان از این موضوع باشند.

رییس جهادکشاورزی شهرستان خرم دره، با بیان این که برای تضمین امنیت محصولات به کشاورزان توصیه می شود تا حد امکان از به تاخیر انداختن برداشت محصولات خودداری کنند، ادامه داد: از کشاورزان همچنین باید از دپو و نگه داری طولانی مدت محصولات کشاورزی نظیر لوبیا، کشمش تیزابی، سیب، گندم و غیره در مزرعه یا خانه های کارگری و انبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان محصولات خود را به موقع برداشت کنند

کشاورزان محصولات خود را به موقع برداشت کنند