مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-24سياسي

حناچی: نگاه جهادی بسیاری از مشکلات امروز را حل می کند


شهردار تهران با بیان اینکه هنوز هم نگاه جهادی دوران جنگ می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند، گفت: مردم خوبی داریم که در آن روزها سخت ترین شرایط را تحمل می کردند و امروز هم شرایط دشوار را تحمل می کنند.

- شهردار تهران با بیان اینکه هنوز هم نگاه جهادی دوران جنگ می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند، گفت: مردم خوبی داریم که در آن روزها سخت ترین شرایط را تحمل می کردند و امروز هم شرایط دشوار را تحمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در دیدار با پژوهشگران، رزمندگان و سرداران دفاع مقدس گفت: این جلسه بهانه ای بود تا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دور هم جمع شویم دوران دفاع مقدس بزرگترین تهدید دوره معاصر ما بود اما با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) به بزرگترین فرصت تبدیل شد و اگر امروز اقتدار و بازدارندگی داریم مدیون رشادت ها و جانفشانی های آن دوره است.

حناچی افزود: امروز وقتی وضعیت کشور را با دوران دفاع مقدس مقایسه می کنیم که چگونه با عشق و علاقه و هزینه کم، کشور اداره می شد، متوجه می شویم که آن روزها چه برکات بزرگی در کشور وجود داشت.

شهردار تهران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان غیر ممکن ها را ممکن کردند، افزود: معتقدم دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تهدیدی علیه انقلاب و نظام نوپای جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: نگاه جهادی بسیاری از مشکلات امروز را حل می کند

حناچی: نگاه جهادی بسیاری از مشکلات امروز را حل می کند