مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-24سياسي

سارق کیف قاپ، فعال مدنی اپوزیسیون!/ پروژه «نادر مختاری» هم رفت کنار «نوید افکاری»


پس از نوید افکاری که یک قاتل بود و اپوزیسیون ایران او را به عنوان فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی جا زد، حالا نوبت به رونمایی فعالان مدنی! ایران از یک «سارق» به عنوان مخالف سیاسی جمهوری رسیده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جوان گزارشی از رونمایی جدیدترین عضو اپوزیسیون جمهوری اسلامی که یک سارق کیف قاپ از آب در آمد منتشر کرده است؛ نادر مختاری.

 نادر مختاری فردی است که سایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی ادعا کرده از معترضان اعتراضات آبان 1398 بوده و روز شنبه 29 شهریور در بازداشتگاه کهریزک درگذشته است.

این گزارش همچنین می افزاید: نادر مختاری 35ساله و از معترضان آبان 1398 در شهر کرج بوده است که پس از اعتراضات آبان به مدت یک ماه مفقود شده بود، خانواده او پس از یک ماه وی را در حالی که در کما بوده است در بیمارستان شهدای شهرری شناسایی و پیدا می کنند.

این زندانی سیاسی و از معترضان آبان به علت ضربات باتوم در اعتراضات و وخامت اوضاع جسمی چند ماه در کما بوده است.

وی بلافاصله قبل از نوروز 1399 و پس از به هوش آمدن و برخلاف نظر پزشکان متخصص و خانواده توسط مأموران امنیتی به بازداشتگاه کهریزک (سروش 111 کنونی) منتقل و در بهداری این زندان، با وضعیتی وخیم بستری و زندانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق کیف قاپ، فعال مدنی اپوزیسیون!/ پروژه «نادر مختاری» هم رفت کنار «نوید افکاری»

سارق کیف قاپ، فعال مدنی اپوزیسیون!/ پروژه «نادر مختاری» هم رفت کنار «نوید افکاری»