مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-24سياسي

افتتاح 1447 پروژه عمرانی سپاه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان


یک هزار و 447 پروژه عمرانی و 125 هزار و 108 پروژه خدمات اجتماعی سپاه در سیستان و بلوچستان طی مراسمی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، یک هزار و 447 پروژه عمرانی و 125 هزار و 108 پروژه خدمات اجتماعی در سیستان و بلوچستان طی مراسمی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار سیستان و بلوچستان و سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه با محوریت دهستان مورتان شهرستان راسک افتتاح و بهره برداری شد.

احمدعلی موهبتی در حاشیه افتتاح با اشاره به اینکه محرومیت بخشی از کشور به خاطر رفتار رژیم های اسبق بوده، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی از سوی صاحبان زر و زور و تزویر به نوکری صدام، ایران اسلامی درگیر جنگی تحمیلی شد که به ناچار بیشتر توجه مسئولان و مردم به این جنگ معطوف و از توسعه و پیشرفت بسیاری مناطق غفلت شد.

وی افزود: بعد از جنگ، بازسازی مناطق جنگی در دستور کار قرار گرفت اما در شرایط فعلی با وضعیت به وجود آمده نگاه مسؤولان نظام، رهبر معظم انقلاب و دولت های مختلف کشور به سمت سیستان و بلوچستان نگاه مثبتی در راستای محرومیت زدایی از این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1447 پروژه عمرانی سپاه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

افتتاح 1447 پروژه عمرانی سپاه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان