مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-24سياسي

قدرت نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست


  قدرت دفاعی و نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست؛ چراکه به برکت جوانان کشور به نقطه ای رسیدیم که امروز شعار ما قوی هستیم سر داده ایم.

- ایسنا/زنجان  فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت:  قدرت دفاعی و نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست؛ چراکه به برکت جوانان کشور به نقطه ای رسیدیم که امروز شعار ما قوی هستیم سر داده ایم.

سرهنگ محسن احمدی تبار صبح امروز (3 مهرماه) در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس برای کشور و ملت ما برکات فراوانی داشت که امروز با بهره گیری از تجربیات آن هشت سال دفاع مقدس و تلاش فراوان جوانان در عرصه های مختلف به آینده امیدواریم.

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار به خصوص آمریکا به خاطر شعار نه شرقی نه غربی که ملت ایران سرداده بودند جنگ را بر ما تحمیل کردند، ادامه داد: ملت سرافراز ایران علی رغم همه توطئه ها و امکاناتی که دنیا استکبار در اختیار صدام می گذاشت با اتکا به جوانان و تاسی از ائمه اطهار (ع) و با دست خالی به دشمن غلبه کرد.

این مسئول با بیان اینکه ایران آزاد و قوی از ثمرات دفاع مقدس است، بیان کرد: امروز علی رغم همه مشکلات و تحریم ها با عزت و اقتدار در برابر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست

قدرت نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست