مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-24سياسي

رسالت حوزه های علمیه جلوگیری از انحراف عقاید جامعه است


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: هدایت افکار و روشنگری برای جلوگیری از انحراف جامعه از مسیر حق و حقیقت رسالت حوزه های علمیه است.

- به گزار خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری ظهر امروز در نشست هیئت امنای مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم اظهار داشت: حوزه های علمیه مدیون شهدای هستند.

وی افزود: امروزه که گرایش به فضای مجازی در حال گسترش است حوزه های علمیه نیز باید بهره گیری از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های اسلامی را تقویت کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان اخلاص را از بارزترین شاخصه شهدا برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان، افکار و عقاید نسل جوان را هدف قرار داده اند و حوزه های علمیه به عنوان یک پایگاه فرهنگی باید ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام جهانگیری ادامه داد: هدایت افکار و روشنگری برای جلوگیری از انحراف جامعه از مسیر حق و حقیقت رسالت حوزه های علمیه قلمداد می شود.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه قشم به عنوان جزیره ای مهاجرپذیر با تنوع فرهنگی بالا به صورت ویژه نیازمند حمایت و تقویت برای ایفای نقش موثر هستند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان ابراز داشت: حوزه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم در طول عمر 20 ساله خود خصوصا در عرصه تقویت بنیه خانواده دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت حوزه های علمیه جلوگیری از انحراف عقاید جامعه است

رسالت حوزه های علمیه جلوگیری از انحراف عقاید جامعه است