مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-24سياسي

تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در یزد


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر تشکیل شوراهای اندیشه ورز در حوزه های مختلف را موثرترین راه برای استفاده بهینه از ظرفیت های بومی دانست و از تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد خبر داد.

- حجت السلام و المسلمین علی گندمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: وحدت رویه و تبعیت بی چون و چرا از امام خمینی(ره) مهمترین رمز پیروزی رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی قدرت دفاعی و رزمی نیروهای مسلح در عصر کنونی را یکی از بارزترین دستاوردهای دفاع مقدس دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و فقط با مشارکت اقشار مختلف و البته مدیریت جهادی حراست می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با بیان این که دشمنان دین و نظام اسلامی همیشه سعی دارند با ایجاد تفرقه و اعمال تحریم های خسمانه ملت ایران را ناامید و نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی بدبین کنند، گفت: بصیرت افزایی لازمه خنثی کردن توطئه دشمنان علیه اهداف نظام اسلامی ایران است.

گندمی در ادامه با اشاره به این که امسال همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس دبیرخانه دائمی انسجام بخشی ارکان نیروهای مسلح در استان یزد راه اندازی شده است، تصریح کرد: اولویت بندی اقدامات حائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در یزد

تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در یزد