مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-24اقتصادي

10 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای «موزه دفاع مقدس» کرمانشاه اختصاص یافت


محمدباقر نوبخت امروز در روند بازدید از پروژه ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه مرکز دفاع مقدس کشور است و نقطه شروع و پایان جنگ بوده اینکه تا به حال موزه دفاع مقدس ندارد، جای گله مندی است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر شروع ساخت این پروژه، گفت: تلاش می کنیم امسال با حمایت مالی از این پرورژه برای تسریع در روند اجرایی آن 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر می گیریم و برای تامین اعتبار آن در سال های آینده فکر اساسی خواهیم داشت و ردیفی با اعتبار مناسب برای اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه در نظر خواهیم گرفت.

استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید با تشکر از مساعدت نوبخت در راستای اعتبار اختصاص یافته برای موزه دفاع مقدس بر ضرورت اجرای هرچه سریع تر این پروژه تاکید داشت و گفت: تقاضا داریم این پروژه در سال آینده در پروژه های دارای ردیف ملی در بودجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز به نیاز پروژه به زمین وسیعی اشاره کرد و افزود: مدت ها به دنبال زمین برای اجرای پروژه بوده ایم که الان در زمینی به مساحت 17 هکتار در مراحل ابتدایی ساخت است.

سردار بهمن ریحانی، خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز برای شروع پروژه شد و افزود: امسال برای شروع خوب کار به حدود 10 تا 15 میلیارد تومان اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای «موزه دفاع مقدس» کرمانشاه اختصاص یافت

10 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای «موزه دفاع مقدس» کرمانشاه اختصاص یافت