مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-24سياسي

تدبیر حکیمانه رهبری به برکت خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر امروز مقام معظم رهبری با همه صلابت در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و با تدبیر کشتی نظام جمهوری اسلامی را در دریای پرتلاطم رهبری می کنند و اگر امروز شاهد خاری دشمن در عرصه های مختلف هستیم و روزبه روز به افتخارات نظام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما در این محفل مهمان شهدا هستیم و خوشحالیم که مقدم خانواده شهدا را گرامی می داریم، حداقل وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: وقتی خاطرات مرور می شود و در کنار عزیزانی که روزگاری توفیق داشتیم در محضرشان سربازی کنیم قرار می گیریم، نمی دانم از حسرت جا ماندگی بگویم یا از قصه سربلندی که امروز بر اثر مجاهدت های شهدا و ایثارگران به ثبت رسیده سخن بگویم.

وی با اشاره به اینکه مشاهده این همه عزت، افتخار، ایثار و رشادت های عزیزان باعث دلخوشی ما است، بیان کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری با همه صلابت در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و با تدبیر کشتی نظام جمهوری اسلامی را در دریای پرتلاطم رهبری می کنند و اگر  امروز شاهد خاری دشمن در عرصه های مختلف هستیم و روزبه روز به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر حکیمانه رهبری به برکت خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است

تدبیر حکیمانه رهبری به برکت خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است