مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 03:102020-09-23سياسي

تفاوت شب با روز: نگاهی به سیاست خاورمیانه ای ترامپ و بایدن


تفاوت میان سیاست های بایدن و سیاست های ترامپ، مانند تفاوت شب با روز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ولید فارس مشاور سابق سیاست خارجی ترامپ وتحلیلگر لبنانی الاصل در گزارشی در ایندیپندنت نوشت: آمریکا در این روزها در تب و تاب مبارزات انتخاباتی به سر می برد.

اکنون رویارویی میان اردوگاه جمهوری خواهان و اردوگاه دموکرات ها اوج گرفته است و قرار است آمریکا وارد یک مرحله خطرناکی از کش وگیرهای سیاسی شود که از خیابان ها تا دادگاه ها را در بگیرد؛ زیرا جبهه مخالف ترامپ به رهبری باراک اوباما رییس جمهور پیشین و نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان تلاش می کند با بسیج افکار عمومی، زمینه پیروزی جو بایدن رقیب ترامپ را فراهم سازد و حتی در صورت پیروزی ترامپ، با توسل به ابزارهای بیروکراتیک و مردمی، او را سرنگون کند.

در این مرحله دقیق، خطرناک و سرنوشت ساز، کشورهای جهان به ویژه منطقه خاورمیانه، این کارزار بزرگ را زیر نظر دارند و به دقت دنبال می کنند؛ به دلیل این که نتایج آن، هم بر دشمنان آمریکا تأثیر ژرفی خواهد گذاشت و هم بر دوستان آن.

از این رو، دشمنان از پیروزی ترامپ و دوستان از شکست او در هراس اند.

با این حال، آیا مردم آمریکا می دانند که چه تفاوت هایی میان این دو کاندیدا و میان برنامه های آنها وجود دارد؟ به نظر من رای دهندگان آمریکایی، فاصله زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت شب با روز: نگاهی به سیاست خاورمیانه ای ترامپ و بایدن

تفاوت شب با روز: نگاهی به سیاست خاورمیانه ای ترامپ و بایدن