مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 02:452020-09-23سياسي

خاطرات زنان در دفاع مقدس مهجور مانده است


یک پژوهشگر و نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: اگرچه در همه ابعاد به حوزه ایثار و شهادت کم پرداخته شده ولی خاطرات زنان در دفاع مقدس از موارد مهمی است که مهجور مانده، - ایسنا/لرستان یک پژوهشگر و نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: اگرچه در همه ابعاد به حوزه ایثار و شهادت کم پرداخته شده ولی خاطرات زنان در دفاع مقدس از موارد مهمی است که مهجور مانده، باید مادران و همسران و خواهرانی که در دفاع مقدس وظایفی را برعهده داشته را دریابیم پیش از آنکه با فقدان این عزیزان روبه رو شویم.

نسرین دالوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی این همه رزمنده غیور و این همه شهید دارد به خاطر پرورش اسلامی است که از مادران اسلامی خود دیدند.

وی با اشاره به این که فعالیت خود را در حوزه تاریخ شفاهی جنگ از سال 91 آغاز کرده، عنوان کرد: در این مدت بیش از هفتاد مورد تدوین محتوای نگارشی مصاحبه با ایثارگران را انجام داده و پرسشگر ده مصاحبه بوده ام که تجارب به دست آمده از این سال ها راهی برای ورود بنده به حوزه پژوهش و نویسندگی در این مقوله در سال 96 در حوزه هنری استان لرستان شد.

دالوند با اشاره به این که علاقه بنده به حوزه ایثار و شهادت از بچگی شکل گرفت، بیان کرد: بهترین کاری که دهه هفتاد در رابطه با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در خانواه انجام شد نشان دادن دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات زنان در دفاع مقدس مهجور مانده است

خاطرات زنان در دفاع مقدس مهجور مانده است