مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 02:452020-09-23سياسي

لزوم بازخوانی حماسه دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: در حال حاضر باید با بازخوانی حماسه دفاع مقدس به یاد بیاوریم که چگونه با وحدت و همدلی توانستیم پرچم نظام جمهوری اسلامی را در برابر مخالفت قدرت های دنیا برپا نگه داریم.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان مطرح کرد: لزوم بازخوانی حماسه دفاع مقدس ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: در حال حاضر باید با بازخوانی حماسه دفاع مقدس به یاد بیاوریم که چگونه با وحدت و همدلی توانستیم پرچم نظام جمهوری اسلامی را در برابر مخالفت قدرت های دنیا برپا نگه داریم.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دفاع مقدس عظیم ترین اتفاق تاریخ معاصر ایران به شمار می رود و یکی از درخشان ترین قطعات تاریخ ایران و انقلاب اسلامی و ادامه حماسه عظیم عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: جوانان شجاع، مؤمن و انقلابی این آب و خاک که آموزه های مکتب اباعبدالله الحسین(ع) با گوشت و خون شان عجین شده بود، با تأسی از مولا و مقتدای خویش و با روحیه جهادی در برابر دشمن متجاوز تا پای جان ایستادند و همانطور که حادثه عاشورا باعث حفظ اسلام شد، دفاع مقدس نیز باعث تثبیت و به ثمر نشستن درخت انقلاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازخوانی حماسه دفاع مقدس

لزوم بازخوانی حماسه دفاع مقدس