مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 02:452020-09-23ورزشي

نوجوانان و جوانان دوومیدانی لرستان در لیگ برتر شرکت می کنند


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد از شرکت دو تیم دختر و پسر در بخش نوجوانان و جوانان لیگ برتر کشور خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد از شرکت دو تیم دختر و پسر در بخش نوجوانان و جوانان لیگ برتر کشور خبر داد.

ایرج سپهوند دوم مهرماه اظهار کرد: تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد سوم و چهارم مهر ماه با دو تیم 20 نفره پسر و دختر که از ظرفیت 50 درصد ورزشکاران بومی استفاده کرده در لیگ باشگاه های کشور که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به جوان گرایی که صورت گرفته و استراتژی اصلی هیات دوومیدانی لرستان و باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، بتوانیم پشتوانه سازی خوبی هم برای آینده داشته باشیم.

سپهوند خاطرنشان کرد: سوم مهر ماه که مسابقات نوجوانان پسران برگزار خواهد شد، تیم متشکل از ورزشکاران عنوان دار خوبی که رکورددار جوانان هستند و 10 تا از ورزشکاران نخبه و مستعد دوومیدانی لرستان به میدان می روند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد اضافه کرد: چهارم مهر ماه هم در بخش دختران 8 ورزشکار نوجوان و جوانان هیئت دوومیدانی لرستان در این مسابقات شرکت خواهند کرد و امیدواریم نتیجه ای که حاصل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان دوومیدانی لرستان در لیگ برتر شرکت می کنند

نوجوانان و جوانان دوومیدانی لرستان در لیگ برتر شرکت می کنند