مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 02:352020-09-23اقتصادي

چتر حمایتی بنیاد علوی بر سر میراث فرهنگی مانه و سملقان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه همکاری این اداره کل با بنیاد علوی در راستای شتاب بخشی به گردشگری و توسعه صنایع دستی و میراث فرهنگی با اعتبار یک میلیارد تومانی در شهرستان مانه و سملقان امضا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: در نشست مشترک با مسئول طرح های آبادانی و پیشرفت نهاد بنیاد علوی در مانه و سملقان بر حمایت و همکاری بنیاد علوی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مانه و سملقان با توجه به پتانسیل های موجود تأکید شد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری اداره کل استان با بنیاد علوی امضا می شود و بر اساس آن بالغ بر 10 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به منظور توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مانه و سملقان اختصاص می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: حمایت بنیاد علوی و اختصاص اعتبار برای حفاظت و مرمت محوطه تاریخی ریوی و زیرساخت های گردشگری بنای تاریخی اسپاخو از دیگر موضوعات مورد تفاهم بود.

یزدان پناه عنوان کرد: طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان باهدف اشتغال زایی و شتاب بخشی به توسعه در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی بنیاد علوی بر سر میراث فرهنگی مانه و سملقان

چتر حمایتی بنیاد علوی بر سر میراث فرهنگی مانه و سملقان