مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 23:302020-09-23سياسي

طی سال های اخیر به کیفیت آب کمتر و به اکوسیستم آن اصلا توجه نشده است


رییس دبیرخانه دائمی شورای همیاران آب خراسان رضوی گفت: متاسفانه در سال های اخیر به موضوع کمیت آب بسیار توجه شده اما به کیفیت آن کمتر و به اکوسیستم اصلا توجهی نشده، - ایسنا/خراسان رضوی رییس دبیرخانه دائمی شورای همیاران آب خراسان رضوی گفت: متاسفانه در سال های اخیر به موضوع کمیت آب بسیار توجه شده اما به کیفیت آن کمتر و به اکوسیستم اصلا توجهی نشده، حال آنکه حوزه طبیعی نیمی از مدیریت آب است.

کامران داوری شامگاه چهارشنبه، دوم مهر ماه، در نشستی با هماهنگی ناظرین طرح همیاران آب در کاشمر با بیان اینکه باید در مدیریت آب علاوه بر کمیت به کیفیت و اکوسیستم هم توجه شود، افزود: امروز باید اجماع و اجتماعی برای مدیریت آب به لحاظ پیچیدگی آن صورت گیرد و برای حل مسائل آب شبکه منسجم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شکل دهیم و سیاست ورزی کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان کاشمر در طرح همیاران آب استان پیشتاز است و امیدواریم با توجه به افزایش شوری و نامطلوب شدن آب منطقه، با کنترل برداشت از دشت و مدیریت تقاضا، مدیریت منابع و مدیریت آب به سمت تعادل منابع مصارف و پایایی کمی و کیفی منابع آب برویم.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مطرح کرد: باید تصمیم گیری هایی که بر آب تاثیر دارد، نه تنها توسط بخش هایی که با آب سر و کار دارد، اتخاذ شود بلکه موضوع آب یک موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سال های اخیر به کیفیت آب کمتر و به اکوسیستم آن اصلا توجه نشده است

طی سال های اخیر به کیفیت آب کمتر و به اکوسیستم آن اصلا توجه نشده است