مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-23سياسي

اشتغال زایی در سیستان وبلوچستان با همتی مضاعف دنبال شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به تاثیر اشتغال زایی بر رشد و پیشرفت استان، گفت: اشتغال زایی از دیگر نیازهای مهم است که می تواند به عنوان یکی از امور زیربنایی در استان با همتی مضاعف دنبال شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به تاثیر اشتغال زایی بر رشد و پیشرفت استان، گفت: اشتغال زایی از دیگر نیازهای مهم است که می تواند به عنوان یکی از امور زیربنایی در استان با همتی مضاعف دنبال شود.

آیت الله مصطفی محامی در دیدار مجمع طلاب جهادی الکفیل و جمعی از کارکنان اداره کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان با اشاره به مسائل فرهنگی و اقتصادی به عنوان دو رکن عمده مشکلات در استان، اظهار داشت: کمبود مدارس و آمار بالای بازماندگان از تحصیل نیازمند همکاری و همیاری بیشتر با آموزش وپرورش است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ضرورت توجه به مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها در استان، افزود: ساخت مدرسه و برنامه ریزی ویژه برای مدیریت آن از کارهای مهم و با ارزش است.

آیت الله مصطفی محامی تصریح کرد: با توجه به وسعت استان و پراکندگی جمعیت، ساخت مدارس شبانه روزی می تواند بسیاری ازمشکلات را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی در سیستان وبلوچستان با همتی مضاعف دنبال شود

اشتغال زایی در سیستان وبلوچستان با همتی مضاعف دنبال شود