مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-23سياسي

سرخپوست هایی که موفق به شکار رادار بعثی شدند!


حبیب احمدزاده، نویسنده دفاع مقدس با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: سرگرد ژاندارمری که نمی دانست با یک مشت سرخپوست طرف است، گفت: اینجا منطقه استحفاظی ماست و نمی توانیم بگذاریم شلیکی انجام شود.

- جی پلاس : حبیب احمدزاده، نویسنده دفاع مقدس، محقق، مستندساز و فیلمنامه نویسی که با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اولین روزهای شانزده سالگی اش را تجربه می کرد، خود در سلک رزمندگانی در آمد که یا چند سالی از او کوچکتر بودند یا بزرگتر یا هم سن و سالانی که قرار بود نوجوانی شان را در راه دفاع از خاک و دین و ناموسشان فدا کنند تا چشم نامحرمان و ناپاکان از دیارشان محو شود.

او از سی ام شهریور سال 99 یعنی در حالی که چهل سال از روزگار دفاع مقدس می گذرد، با مخاطبانش قرار گذاشته تا همان اول صبح از خواب بلند شدن دیدیم سرگرد ژاندارمری با دو تا سرباز دم در منتظرند.

بنده خدا وسط جمع بچه هایی گیر کرده بود که نمی دانست بزرگترشان کیست که طرف حسابش بشود برای همین در حین حرف زدن فقط سرش را تاب می داد که همه مورد خطاب باشند.

برادران عزیز اینجا منطقه استحفاظی ماست و ما دستوری برای شلیک به طرف پشت نخلستان و رادار نداریم خلاصه اگر چیزی تان شد ما مسئول نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخپوست هایی که موفق به شکار رادار بعثی شدند!

سرخپوست هایی که موفق به شکار رادار بعثی شدند!