مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:402020-09-23اجتماعي

برکناری مدیران مدارس حاشیه ساز در سمنان/ اطلس آموزشی هر مدرسه تدوین می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اصول و سیاست های آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری، از برکناری مدیران مدارس حاشیه ساز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی در گفت وگوی زنده با مدیران مدارس که در بستر شاد انجام شد، اصول ده گانه آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1399-1400 را تشریح و سیاست های مدنظر را تبیین کرد.

او فعال بودن همه مدارس با حضور کادر اجرایی، آموزشی و پرورشی، حفظ سلامت دانش آموزان با رعایت دقیق پروتکل ها، مدیریت منابع و سرانه با اولویت تهیه امکانات، مواد و ملزومات بهداشتی و فراهم کردن شرایط لازم و تدوین اطلس آموزشی توسط هر مدرسه متناسب با اقتضائات، برای دسترسی همه دانش آموزان به آموزش و فرآیند تعلیم و تربیت با اولویت تشکیل کلاس های حضوری و استفاده از ظرفیت مدرسه تلویزیونی ایران، شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و درس نامه و بسته های آموزشی خودآموز را تبیین کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین به تشریح لزوم حفظ ارتباط با خانواده با هدف مشارکت در تصمیم سازی و اعتمادسازی و کاهش نگرانی خانواده ها، تقویت روحیه همدلی و همکاری، هماهنگی و هم افزایی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها، نهادها، خیران و اولیا برای تأمین نیازها، مدیریت بحران و حل مسأله پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مدیران مدارس حاشیه ساز در سمنان/ اطلس آموزشی هر مدرسه تدوین می شود

برکناری مدیران مدارس حاشیه ساز در سمنان/ اطلس آموزشی هر مدرسه تدوین می شود