مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-23اقتصادي

جلسه وزارت صنعت با تولیدکننده ورشکسته فرش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو میثم زالی با تشریح جزییات جلسه امروز این ستاد با مهدی کلیددارزاده مدیرعامل شرکت فرش تابان مهر، اظهار داشت: - دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تشریح جزییات جلسه امروز این ستاد در مورد سرمایه گذار ورشکسته در صنعت فرش، گفت: موضوع به سازمان بازرسی کل کشور منعکس شده و امیدواریم بتوانیم با حداکثر مساعدت، تخفیفات قانونی را برای این کارخانه اعمال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو میثم زالی با تشریح جزییات جلسه امروز این ستاد با مهدی کلیددارزاده مدیرعامل شرکت فرش تابان مهر، اظهار داشت: در جلسه امروز مشکلات این شرکت مورد پیگیری قرار گرفت و قرار شد، این پیگیری های با جدیت ادامه یابد.

وی توضیح داد: کارخانه فرش تابان مهر در سال های پایانی دهه 80 با تسهیلات حساب ذخیره ارزی راه اندازی شد و ماشین آلات اروپایی برای این کارخانه از آلمان، سوئد و سوییس خریداری شد.

در نهایت این واحد تولیدی با مشارکت بانک عامل به بهره برداری رسید.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ادامه داد: تولید فرش های خاص که صرفاً صادرات گرا هستند و بازار خوبی در اروپا دارند، برای این کارخانه پیش بینی شده بود و اگر سرمایه در گردش مناسبی در اختیار این واحد صنعتی قرار می گرفت، امروز ارزآوری مناسبی برای کشور به همراه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه وزارت صنعت با تولیدکننده ورشکسته فرش

جلسه وزارت صنعت با تولیدکننده ورشکسته فرش