مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-23حوادث

شناسایی سارقان منازل تهران در زندان اصفهان


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، از دستگیری دو برادر سارق منازل در تهران خبر داد و گفت: این دو برادر در زندان اصفهان شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در تشریح این خبر اظهار کرد: سی ام تیرماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 118 ستارخان تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خصوص جزییات پرونده به کارآگاهان عنوان کرد، بعد از ظهر بیست و نهم تیرماه برای رفتن به مهمانی از منزل خارج شدم و در نیمه های شب پس از بازگشت به منزل با درب تخریب شده واحد مسکونی ام روبرو و متوجه بهم ریختگی خانه و سرقت مقداری طلا، وجه نقد و 5 عدد ساعت مچی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شدم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به نشانی اعلام مراجعه و ضمن بررسی صحنه جرم موفق شدند 2 تن از سارقان را شناسایی کنند.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی بیان داشت: با شناسایی هویت سارقان مشخص شد که هر دو متهم برادر یکدیگر به نام های سیامک و سیروس می باشند و تا کنون چندین مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سارقان منازل تهران در زندان اصفهان

شناسایی سارقان منازل تهران در زندان اصفهان