مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-23سياسي

رونمایی از 6 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان


رییس حوزه هنری لرستان با اشاره به رونمایی از کتاب «نقطه صفر مرزی» در لرستان، گفت: علاوه بر رونمایی از کتاب نقطه صفر مرزی با موضوع روایتی از دفاع مقدس تا پایان امسال 6 عنوان کتاب دیگر در این عرصه در لرستان رونمایی می شود.

- ایسنا/لرستان رییس حوزه هنری لرستان با اشاره به رونمایی از کتاب نقطه صفر مرزی در لرستان، گفت: علاوه بر رونمایی از کتاب نقطه صفر مرزی با موضوع روایتی از دفاع مقدس تا پایان امسال 6 عنوان کتاب دیگر در این عرصه در لرستان رونمایی می شود.

محمد کرم الهی در مراسم رونمایی از کتاب نقطه صفر مرزی که امروز دوم مهرماه با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، رزمندگان لرستانی و جمعی از مسئولان استانی در حوزه هنری لرستان برگزار شد، با بیان این که لرستان سرزمین یادها و خاطره هاست، اظهارکرد: لرستان سرزمین حماسه های ماندگار است و در هیچ دوره تاریخی لرستان تن به ذلت نداده و مصداق واقعی هیهات من الذله بوده و در برابر ظلم، ستم و استکبار سر فرود نیاورده است.

وی با بیان این که در فرهنگ خانوادگی لرستانی ها این گونه تربیت یافته اند که پیرو امیرالمومنین علی(ع) و عاشق فرزندانش باشند و حیات جاودانه برای خود رقم بزنند، اضافه کرد: قصه دفاع مقدس قصه غریبی است، ابعاد مختلف دفاع مقدس را همیشه شنیده ایم ولی به این نکته که کارگزاران فرهنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 6 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان

رونمایی از 6 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان