مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-23اجتماعي

ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین آموزه های مسیر شهادت


فرمانده ناجا با حضور در منطقه عملیاتی دارخوین شهرستان شادگان یاد و خاطره همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

- فرمانده ناجا با حضور در منطقه عملیاتی "دارخوین" شهرستان "شادگان" یاد و خاطره همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در بازدید از مجموعه شهرک دارخوین یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهید خود در لشکر 14 امان حسین (ع) مستقر در این محل را گرامی داشت و با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه در مسجد 14 معصوم تصریح کرد: بسیاری از رزمندگانی که در این مکان مقدس حضور داشتند به شهادت رسیدند و توفیق الهی نصیب آنان شد و ان شاء الله که ماهم بتوانیم رهروی خوبی برای آنان و انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در شب عاشورای سال 67 در این مکان مقدس تصریح کرد: ایشان در آن شب با حضور در سنگر شهید خرازی سپس اقامه نماز و سخنرانی در مسجد 14 معصوم برای رزمندگان سبب تقویت روحیه و شور خاصی شدند.

وی ایثار و ازخودگذشتگی را از مهمترین آموزه های مسیر شهادت خواند و گفت: رزمندگان با نثار جان خود به عنوان پرارزش ترین دارایی یک انسان، در مسیر آرمان های امام حسین (ع) و یاران با وفایشان حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین آموزه های مسیر شهادت

ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین آموزه های مسیر شهادت