مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-23سياسي

مجلس با قدرت به احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه پاسخ دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشت تشکل دانشجویی دانشگاه های تربت حیدریه در نامه ای به محسن زنگنه، رییس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کردند که انتظار ما از مجلس قوی این است که با قدرت برخاسته از عقلانیت به فعال شدن احتمالی مکانیسم .

- 8 دفتر تشکل دانشجویی تربت حیدریه در نامه ای به رییس فراکسیون گام دوم انقلاب خواستار پاسخ عزتمندانه مجلس شورای اسلامی به احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشت تشکل دانشجویی دانشگاه های تربت حیدریه در نامه ای به محسن زنگنه، رییس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کردند که انتظار ما از مجلس قوی این است که با قدرت برخاسته از عقلانیت به فعال شدن احتمالی مکانیسم ماشه پاسخ عملی و قانونی بدهد.

در این نامه آمده است: هفت سال است سکان دستگاه سیاست خارجی کشور در دستان مردی است که تمام فتح الفتوح های ادعایی او به شکست های پی در پی منجر شده است.

امروز عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سیاست خارجی غلط بوده و نه تنها از گلابی های باغ برجام متنعم نشدیم بلکه صنعت هسته ای متوقف و به عقب رانده شد و دستاورد این امتیازدهی هیچ بود.

ساختمان تحریم های آمریکا هیچ وقت فرونپاشید که بماند، ترک هم برنداشت و این شمشیر داموکلس همیشه بر سر ایران قرارداشت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با قدرت به احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه پاسخ دهد

مجلس با قدرت به احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه پاسخ دهد