مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-23حوادث

کشف 79 اصله درخت جنگلی و بیابانی قاچاق از ابتدای سال


جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی قم از کشف 177 اصله درخت جنگلی و بیابانی قاچاق و ممنوع القطع طی سال گذشته یاد کرد و گفت: از ابتدای سال تا به امروز 6 مورد درختان جنگلی قاچاق با 42 اصله درخت و پنج مورد درختان بیابانی ممنوع القطع با 37 اصله کشف شده است .

- ابوالفضل عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه سال گذشته 16 مورد پرونده کشف چوب قاچاق داشته ایم، اظهار کرد: 12 مورد چوب های جنگلی شمال به تعداد 135 اصله و چهار مورد چوب های جنگلی و ممنوع القطع بیابانی قم از نوع گز و تاغ به تعداد 42 اصله کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: چوب های جنگلی در نجاری ها مورد استفاده قرار می گیرد که این موارد در کارگاه های نجاری و گشت زنی ها و ایست بازرسی و بازدید از کارخانجات چوب بری کشف شده است.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی قم گفت: ماموران یگان حفاظت بر اساس حکم قضایی صادره توسط مقام قضایی ضابط خاص محسوب می شوند و با توجه به دستور صادره و حکم قضایی از دادستان به صورت شبانه روزی حق بازرسی و کنترل خودروهای حامل چوب، کارگاه ها و نجاری ها را دارند.

وی ادامه داد: طی سال جاری تا به امروز 6 مورد کشف درختان جنگلی قاچاق با 42 اصله درخت و پنج مورد درختان بیابانی قاچاق با 37 اصله درخت کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 79 اصله درخت جنگلی و بیابانی قاچاق از ابتدای سال

کشف 79 اصله درخت جنگلی و بیابانی قاچاق از ابتدای سال