مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-23سياسي

آغاز ثبت نام در هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت


معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت هم زمان با هفته پژوهش و بیست­ و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران و با رعایت .

- معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت هم زمان با هفته پژوهش و بیست­ و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران و با رعایت کلیه دستورالعمل­های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان صالحی با بیان اینکه این نمایشگاه 27 تا 30 آذر ماه سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: دوره قبلی نمایشگاه در سال گذشته یکی از مصداق ­های رونق تولید بود که با توجه ویژه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور تولیدکننده تجهیزات تاکنون منجر به فروش 230 میلیارد تومانی محصولات در نمایشگاه شد که حدود دوبرابر دوره قبل از آن بود.

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت درباره حمایت از خرید تجهیزات و به روز رسانی آزمایشگاه­ ها و کارگاه ­ها در مدارس و مراکز کار و دانش و فنی و حرفه ­ای در هفتمین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت

آغاز ثبت نام در هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت